Service Details

image
image
Upravljanje dokumentima

Upravljanje dokumentima

Koje podrazumeva kreiranje, tok i čuvanje dokumentacije na dnevnom novu važan je deo svakog poslovanja. Naš softver omogućava AUTOMATIZACIJU ovog procesa. Nakon što analiziramo vaše potrebe i prilagodimo osnovni softver vašem preduzeću, softer za vas

  • Generiše tipska dokumenta (ugovore, rešenja iz radnog odnosa, radne naloge, trebovanja...)
  • Evidentira dokumenta u arhivi na ispravan način i čuva ih u bazi iz koje su u svakom trenutku lako i trenutno dostupni
  • Vodi računa o toku dokumentacije (povezuje službe i zaposlene tako da svaki dokument od kreiranja do krajnjeg korisnika elektronski ’’putuje’’ kod svih zaposlenih, odnosno u sve službe gre je to poslovanjem predviđeno)

ARHIVSKA KNJIGA: ZAKONSKA OBAVEZA ALI I REALNA POTREBA

Uredbom o elektronskom arhiviranju javna preduzeća, ustanove kao i sva pravna lica imaju zakonsku obavezu da elektronski arhiviraju svu dokumentaciju.

Osim što je zakonska obaveza, elektronska arhiva je i realna potreba svakog preduzeća koje proizvodi mnogo dokumenata na dnevnom nivou. Ispravnim i ažurnim evidentiranjem svakog dokumenta u elektronskoj formi nikada više nećete doći u situaciju da zagubite neki dokument niti da gubite dragoceno vreme tražeći stara dokumenta u arhivi.