IZAZOVI
Glavni problemi u svakodnevnom radu
Uspeh na tržištu koji se odrazio kroz pojačanu potražnju, otežavao je zaposlenima vođenje evidencije o porudžbinama. Istovremeno, povećala se i proizvodnja koju je često usporavao nedostatak sirovina na stanju usled lošeg vođenja stanja zaliha.
- Kašnjenje u isporukama zbog lošeg vođenja porudžbina.
- Nezadovoljtsvo klijenata usled kašnjenja.
- Troškove usled nemogućnosti praćenja roka trajanja sirovina i gotovog proizvoda.
- Zastoj u proizvodnji zbog srovina koje se vode na stanju ali ih u magacinu nema.
REŠENJE
Nakon analize problema sa kojima se susreće ovo preduzeće, prilagodili smo softver za upravljanje inventarom tako da:
- Zaposleni precizno i ažurno vode stanje sirovina i gotovih proizvoda
- Imaju uvid u rok trajanja jer ih softver "obaveštava" o proizvodima kojima uskoro ističe rok
- Zaposleni u maloprodajama pristupom aplikaciji poručuju proizvode brže i jednostavnije
- Olakšavamo organizaciju nabavke jer softver alarmira kada određeni artikli dostignu zadatu kritičnu količinu
REZULTAT
- TAČNI PODACI: u svakom trenutku stanje svakog artikla u potpunosti se slaže sa realnim stanjem.
- ZADOVOLJNI ZAPOSLENI: automatizacijom stanja u magacinu zaposleni ne moraju da brinu da će artikala ponestati jer softver "broji" za njih i pomaže im da planiraju nabavku i proizvodnju
- USPEŠNO POSLOVANJE: blagovremena isporuka proizvoda ključ je uspešnog poslovanja u svakoj proizvodnoj delatnosti. Smanjenje troškova pomognuto je činjenicom da softver "vodi računa" o roku važenja svakog proizvoda.
Integracija sa postojećim alatima
Upravljanje inventarom povezali smo sa radnim nalozima koje preduzeće od ranije koristi. Izradom radnog naloga sa stanja se skidaju odgovarajuće količine sirovina koje su potrebne za proizvodnju. Tako je stanje sirovina uvek ažurno i tačno.